Sing-Inn met Leonie & Henk
OMMEN - Op maandagochtend 25 mei, Tweede Pinksterdag, is er om 10.00 uur in de Hervormde kerk in Ommen een Sing-Inn. Leonie & Henk begeleiden deze vrolijke zangdienst.
Het thema van de dienst is ‘ HG doet wat het beloofd’. Heb je nog HG schoonmaakmiddel in je keukenkastje staan? Neem het vooral mee!
Iedereen is van harte welkom om mee te zingen. De dienst begint om 10.00 uur en nadien is er koffie.
Er wordt een collecte gehouden voor WorldVision en de kerk.
- Bron: Marleen Hemstede
Tekst Evert-Jan Pasman
