DALFSEN - Op zaterdag 15 november kwam Sinterklaas aan in Dalfsen, met de Vechtzomp als tijdelijke pakjesboot. De Sint en de Pieten werden welkom geheten door burgemeester Sijbom en kinderburgemeester Milou Groen.  Een team van Vechtdal TV registreerde de aankomst en ontvangst in Dalfsen

Interviews: Stefanie Moll

Drone opnamen: Willem Potze


  • Bron: Vechtdal TV
Camera Gerard Heerdink
Geluid Louis Schippers
Montage Jan Jousma
Mixage Gezinus Stegeman
Vorige