Ommen doet mee aan 'tegelwippen'
OMMEN - Ook de gemeente Ommen deed mee aan de Tegelwipactie, er zijn heel wat vierkante meters tegels gewipt. Door de Rova is de vrijgekomen grond aangeplant met plantgoed met de kleuren van de gemeente Ommen.
- Bron: RTV Vechtdal
Montage Gerard Heerdink
