VROOMSHOOP - Afgelopen week kreeg Wensambulance Hardenberg een aanvraag binnen met de vraag of zij met z'n tweetjes Andre Rieu op het Vrijthof zouden kunnen bezoeken. Uiteraard heeft de Stichting alles in het werk gesteld om deze wens te kunnen verwezenlijken en het was prachtig.

De wensvraagster zit al klaar in een prachtige jurk die al maanden klaar hangt om aan te kunnen doen voor deze dag. Make-up gedaan, mooie sieraden om, helemaal klaar voor de dag. Familie en vrienden zijn aanwezig om het echtpaar uit te zwaaien. Rond 13.45 uur vertrek richting Urmond om een hapje te eten. De reis verloopt vlot, aangezien het best een lange reis is. Leuke en bijzondere gesprekken zijn gevoerd onderweg, waarbij de nodige humor niet mocht ontbreken. Wat een fijn, open en sociaal stel!

Op naar het Vrijthof, Andre Rieu .... Aangekomen op het plein hartelijk ontvangen door collega's van wensambulance Limburg die alles fijn hebben begeleid van A tot Z. Wat was er een mooie plek uitgekozen om deze avond te kunnen beleven. Wensvraagster en echtgenoot hebben enorm genoten van de avond. Prachtige kleding, mooie muziekstukken, dansers, vuurwerk en nog veel meer. Rond 00.45 uur was het tijd om aan de terugreis te beginnen. Het was vroeg in de ochtend voor men thuis was.

Waarbij het echtpaar aangaf terug te kunnen kijken op een mooie dag. Even een dag zonder zorgen .... Ze schreven nog een mooie wens voor de organisatoren:

Wat fijn dat jullie in moeilijke dagen een lichtpuntje zijn.

En hartstikke bedankt dat onze wens is vervuld met zoveel liefde en geduld.

  • Bron: Wensambulance Hardenberg
Tekst Joke Polet
Vorige