DEDEMSVAART - Het sportprogramma De Oosttribune van RTV Oost maakt de overstap van de studio naar het theater voor een reeks voorstellingen in de regio. Na jaren van analyses en verhalen op radio en televisie brengen de makers een programma waarin sport, journalistiek en interactie centraal staan.

Het vaste team, bestaande uit Tijmen van Wissing, Bert van Losser en Jan van Staa, wordt voor deze theatershow bijgestaan door scheidsrechter Bas Nijhuis en analist Gertjan Verbeek. Tijdens de avond worden actuele voetbalonderwerpen en historische sportmomenten besproken, met een specifieke focus op de Overijsselse clubs PEC Zwolle, Go Ahead Eagles, Heracles Almelo en FC Twente.

De opzet van de avond bestaat uit twee delen van 45 minuten, waarbij het publiek betrokken wordt bij diverse stellingen en keuzemomenten. Naast scherpe analyses is er ruimte voor anekdotes uit de voetbalwereld en een afsluiting in informele sfeer.

Ga voor meer informatie naar www.gashouder-dedemsvaart.nl.

  • Bron: Joke van Davenhorst
Tekst Naomi Wichink
Vorige