OMMEN - Op zaterdag 23 mei presenteerde schaats- en wielervereniging haar gloednieuwe tenue op de brug in Ommen.

Met de steun van regionale sponsoren is de vereniging voor de komende jaren weer verzekerd van hoogwaardige sportkleding. ”De oude spomsor ging in 2025 fuseren en daarmee kwam een lange relatie als hoofdsponsor ten einde” zegt bestuurslid Hendrik Bouwmeester. “Maar dankzij een flink aantal ondernemers hebben we de clubkleding voor de komende jaren weer rond kunnen krijgen en daar zijn we ontzettend blij mee”.

Een commissie binnen de vereniging is samen met het regionale sportkledingmerk Lorini gekomen tot een hele fraaie nieuwe kledinglijn. Het vertrouwde paars van Alfa-accountants maakt plaats voor het frisse groen van de nieuwe hoofdsponsor Arjan van der Veen - tuinen. Tevens hebben diverse andere bedrijven een passende plek gekregen op het shirt of de broek. Goede kleding is belangrijk onderschrijft secretaris Richard Olijve: “Naast functionaliteit en comfort is het ook een belangrijk visitekaartje voor onze vereniging. Het zorgt namelijk voor herkenning,  aantrekkingskracht en binding.

De ruim 50 actieve fietsleden en 10 actieve schaatsers zijn zeer enthousiast over de nieuwe ‘look’ én er hebben zich zelfs al nieuwe leden aangemeld. Meer informatie:  dedoorloper-ommen.nl.

  • Bron: De Doorloper
Tekst Evert-Jan Pasman
Vorige